Odmalena talentiran za slikarstvo, 1921. godine priključio se Bauhaus školi u Weimaru. Iste godine je upoznao Hansa Richtera i Vikinga Eggelinga, a već iduće godine postao je član
De Stijl grupe kao i
Novembergruppe. Započeo je rad na apstraktnom filmu i napravio
Komposition I/22 und II/22 (1922) koji je prikazan kao film u Essenu sedamdesetih godina 20. st.. Godine 1923. postao je član redakcije Richterova časopisa G (ostali članovi bili su Mies van der Rohe, El Lissitzky i sam Hans Richter), prvog modernog časopisa o umjetnosti. Radio je kao propagandist u Stuttgartu na izložbama “Die Wohnung” 1927. godine i dvije godine kasnije na “Film und Foto”, pokušaju predstavljanja umjetničkih dostignuća tadašnje avangarde. Surađivao je kao scenarist s Richterom na njegovim filmovima
Vormittagsspuk (1928) i
Alles dreht sich, alles bewegt sich (1929). Objavio je
Es kommt der neue Fotograf u isto vrijeme i za istu izdavačku kuću kao i Richter svoju knjigu
Filmgegner. Nakon toga izdao je brojne druge knjige poput
Das Buch vom Film (1931) i
Kamera und Auge (Basel, 1942.). Od 1930. godine radio je kao učitelj fotografije u školi “Reimannschule” u Berlinu, no 1934. bio je prisiljen emigrirati. Iduće godine života proveo je u Španjolskoj, Švicarskoj i Francuskoj, a u Njemačku se vratio 1951. gdje je do 1959. godine podučavao u školi “Folkwangschule” u Essenu. Postao je glavni sekretar u “Internationales Forum für Formgebung” u Berlinu 1957. godine. Posljednje godine života proveo je kao neovisni slikar u Essenu i Mülheimu na Ruhru.