Ciklus
Od 12.11. Do 18.11.2018.

16. Zagreb Film Festival
Od 12. do 18. studenog ugostit ćemo dio projekcija Zagreb Film Festivala.
Na tuškanačkom platnu će se od ponedjeljka do nedjelje naći više od četrdeset dugometražnih i kratkometražnih filmova iz glavnog programa dugometražnih filmova, međunarodnih kratkometražnih filmova, programa Kockice, Velikih 5, Dani LUX filma i dr. Među brojnim naslovima izdvajamo nezavisnu dramu Divljina (2018), redateljski prvijenac američkog glumca Paula Danoa premijerno prikazan na ovogodišnjem Sundanceu, te dramu Dvostruki životi (2018) francuskog redatelja Oliviera Assayasa, o egzistencijalističkim krizama, izdajama i nesporazumima dva ljubavna para. Od domaćih naslova bit će prikazana drama Sam Samcat (2018) Bobe Jelčića s Rakanom Rushaidatom u ulozi razvedenog oca koji se suočava s kafkijanskim svijetom nefunkcionalne socijalne službe, te Lada Kamenski (2018) Sare Hribar i Marka Šantića, o audiciji koja pođe po krivu kad redatelj istovremeno na čitanje uloge pozove tri potencijalne glavne glumice. Festival donosi i Ne ostavi traga (2018) Debre Granik koja se proslavila otkrićem Jennifer Lawrence u filmu Zimska kost, te posljednji film Paola Sorrentina, Loro (2018), o sviti biznismena i ambicioznih političara kojima je od 2006. do 2010. bio okružen medijski tajkun i najkorumpiraniji parlamentarac u povijesti Italije Silvio Berlusconi. Na programu se nalazi i drugi dugometražni film Lászla Nemesa Prije mraka (2018), premijerno prikazan i nagrađen u Veneciji, i zanimljivi Teret (2018), prvi dugometražni igrani film Ognjena Glavonića, s Leonom Lučevom u ulozi vozača kamiona koji tijekom NATO-ova bombardiranja Srbije 1999. godine prevozi tajanstveni teret. Koncem tjedna možete pogledati Manta Ray (2018), zapaženi debitantski dugometražni film Phuttiphonga Aroonphenga, u kojem autor kroz priču o muškarcu kojeg ribar spašava iz mora obrađuje i tematiku Rohindža, nacionalne manjine bez države koja doživljava progon u Mianmaru, kao i film Aide Begić o izbjegličkoj krizi iz dječje perspektive Ne ostavljaj me (2018). Na samom kraju festivala svakako izdvajamo Tranzit (2018) Christiana Petzolda. Temeljen na istoimenom romanu Anne Seghers koji je napisala u egzilu tijekom Drugog svjetskog rata, film poziva gledatelje na promišljanje o usponu neonacizma i klimi nenaklonjenoj izbjeglicama u Europi.
Više informacija o programu, filmovima i ulaznicama na: zff.hr