Fariborz Kamkari

02.09.1982, Iran, 1971

 

Director

Scenarist i redatelj, diplomirao je režiju na sveučilištu u Teheranu. Dodatno se usavršavao u Amsterdamu orijentirajući se tada na pisanje scenarija. Snimio je nekoliko kratkometražnih filmova i pisao scenarije za iranske redatelje, a sam redateljski debitira eksperimentalnom dramom Ravayate Makhdush (Black Tape, 2002.) koja je u Iranu bila zabranjena. Uslijedile su krimi drama The Forbidden Chapter (2006.) te u Tuškancu nedavno prikazana drama Cvjetovi Kirkuka (Golakani Kirkuk , 2010.) koja kroz ljubavnu priču progovara o progonu Kurda. Nešto lakše teme obrađuje u komediji Pitza e datteri (2015.) snimljenoj u Veneciji. Trenutno posljednji film mu je dokumentarni Voda i šećer: Carlo Di Palma, boje života (Acqua e zucchero: Carlo Di Palma, i colori della vita, 2016.) o životu i radu talijanskog direktora fotografije Carla Di Palme, rađenog u produkciji njegove udovice Adriane Chiese Di Palma.

Filmografija


Filmovi redatelja

Cvjetovi Kirkuka

(Golakani Kirkuk, Italija, Irak, Švicarska, 2010)

Režija: Fariborz Kamkari
FOTOGRAFIJA: Marco Carosi
Sadržaj:

Irak, osamdesetih godina prošlog stoljeća, za vrijeme zloglasnog režima Saddama Husseina: Najla je liječnica koja je prisiljena birati između svojih snova i poštivanja tradicije njezine obitelji. Iz Italije, gdje je studirala, Najla se vraća u Kirkuk u potrazi za zaručnikom, koji je uključen u pokret otpora. Ljubav, izdaja i sudbine dvojice muškaraca, Sherka i Mokhtara, koji ju žele oženiti, isprepliću se u priču njezina života kojoj je kulisa jedan od najbrutalnijih i neist...

boja, 115 min

Voda i šećer: Carlo Di Palma, boje života

(Acqua e zucchero: Carlo Di Palma, i colori della vita, Italija, 2016)

Režija: Fariborz Kamkari
FOTOGRAFIJA: Giuseppe Mottola
Sadržaj:

Dokumentarni film o životu i karijeri poznatog talijanskog direktora fotografije, Carla Di Palme. Otac mu je bio operator kamere, majka prodavala cvijeće, a on je već kao tinejdžer dobio prvi posao na filmskom setu. Radio je na setovima Viscontija, De Sice, Antonionija i brojnih drugih. S vremenom je postao direktor fotografije, a među filmovima na kojima je radio ističu se Razvod na talijanski način (1961.) Pietra Germija, Crvena pustinja (1964.), Povećanje (1966.) i Identifikacija jedne žene (...

boja, digitalno, 90 min
Vidi cijeli program