Redatelj i scenarist, karijeru je započeo kao pomoćni radnik na filmskom setu napredujući polako do pozicije redatelja. Debitirao je 1962. godine režijom ratnog filma
Dumanganga jal itgeola (Farewell to the Duman River, 1962.). Tijekom šezdesetih i sedamdesetih režirao je brojne filmove u različitim popularnim žanrovima. S filmom
Sangroksu (The Evergreen Tree, 1978.) postaje vidljiva njegova težnja za ozbiljnijim filmovima i prepoznatljivim umjetničkim potpisom, a prekretnica u njegovoj karijeri bio je film
Mandala (1981.). Iz tog perioda njegova stvaralaštva ističu se filmovi
Gilsoddeum (1986.),
Ticket (1986.),
Sibaji (The Surrogate Woman, 1987.). Od 1989. godine i filma
Aje aje bara aje (1989.) počinje raditi za filmski studio Taeheung. Postigao je veliki uspjeh na kino blagajnama s akcijskim filmom
Janggunui adeul (General\'s Son, 1990.) za koji je režirao i dva nastavka 1991. i 1992. godine (
Janggunui adeul II i
III). Još veći komercijalni uspjeh ostvario je glazbenom dramom
Seopyeonje (Sopyonje, 1993.). Za dramu
Chihwaseon (Drunk on Women and Poetry, 2002.) osvojio je nagradu za najboljeg redatelja na filmskom festivalu u Cannesu 2002. godine (dijeljeno s Paulom Thomasom Andersonom za
Punch-Drunk Love, 2002.). Tri godine kasnije na filmskom festivalu u Berlinu, primio je počasnog Zlatnog medvjeda za životno djelo. Njegov trenutno posljednji film je drama
Dal-bit gil-eo-ol-li-gi (Hanji, 2011.).