Redatelj, producent i scenarist, studirao je arhitekturu na Hongik sveuèilištu. U svijet filma ušao je pod mentorstvom redatelja Shina Sang-oka u èijem je produkcijskom timu radio. Kao redatelj je debitirao filmom
Byeoldeului gohyang (The Stars Heavenly Home, 1974.) i postigao veliku gledanost i uspjeh. S
Geulae geulae oneuleun anyeong (Yes, Goodbye for Today, 1976.) zapoèeo je niz filmova u kojima se bavio problemima korejskog društva. Radi se o djelima
Balambuleo joheun nal (A Windy, But Pleasant Day, 1980.),
Eodongui jashikdeul (People of Dark Streets, 1981.),
Najeundero imhasoseo (Take Care of the Weak and Poor, 1982.),
Babo seoneon (Declaration of Fools, 1983.) i
Gwabu chum (Widow Dance, 1984.). U to doba filmski studiji bili su pod nadzorom vlasti, a on je zbog kritièke note u filmovima postao nepopularan kod producenata. Postavši prisiljen na suradnju, snimio je
Muleupgwa muleupsai (Between the Knees, 1984.) i
Er woo-dong (Er Woo Dong: The Entertainer, 1985.) kojima je postigao uspjeh na kino blagajnama, ali izgubivši potporu kritike i kolega. Godine 1986. osnovao je vlastitu produkcijsku kuæu PAN film u sklopu koje je snimio
Lee Chang-houi wingudan (Lee Chang-ho's Baseball Team, 1986.). Iz njegove filmografije izdvaja se i drama
Nageuneneun kileseodo swiji anhneunda (The Man with Three Coffins, 1987.).