Japanski redatelj i scenarist u karijeri dugoj četiri desetljeća režirao je osamdesetak dugometražnih igranih filmova, većinom za studio Nikkatsu. Studirao je rusku književnost na sveučilištu u Osaki, no nakon upoznavanja s francuskom kinematografijom odlučuje se baviti filmom. Godine 1949. odlazi u Tokio studirati na scenarističkoj akademiji filmskog studija Shintōhō. Već iduće godine tamo se i zapošljava radeći kao scenarist i pomoćnik redatelja. Nakon nekoliko godina prelazi u studio Nikkatsu za koji 1957. debitira kao redatelj, a trećim filmom
Sabita naifu (Rusty Knif, 1958.) postiže prvi komercijalni uspjeh. U filmu je glumio Yujiro Ishihara, tada najveća zvijezda Nikkatsua s kojime Masuda snima čak dvadeset i pet filmova. Do 1968. godine nastavlja snimati brojne uspješne akcijske filmove poput
Hana to ryu (1962.) i
Akai hankachi (Red Handkerchief, 1964.). Godine 1968. prestaje raditi za Nikkatsu i postaje neovisni redatelj, koji radi za druge studije kao i za vlastitu produkcijsku kuću. S Kinjijem Fukasakom režira japanski dio američko-japanske koprodukcije
Tora! Tora! Tora! (1970.) koji postiže velik komercijalni uspjeh u Japanu. Slijede također visokobudžetni projekti: znanstvenofantastični
Nosutoradamusu no daiyogen (Catastrophe 1999: The Prophecies of Nostradamus, 1974.) i ratni
203 kochi (The Battle of Port Arthur, 1980.),
Dai Nippon teikoku (The Imperial Japanese Empire, 1982.),
Nihonkai daikaisen: Umi yukaba (Big Battle of the Japan Sea: So Goes the Sea, 1983.). Okušao se i u režiji animiranih filmova (ko)režiravši od 1977. do 1983. godine pet nastavaka znanstvenofantastične animacije o svemirskom ratnom brodu Yamato (
Uchû senkan Yamato). Snimio je i filmove
Haithîn bugi (High Teen Boogie, 1982.),
Shaso (1989.),
Tengoku no Taizai (Heavenly Sin, 1992.).