Austrijski redatelj i scenarist. Za vrijeme studija prava uspješno se bavio skijanjem. Tijekom jedne skijaške utrke zamijetio ga je njemački redatelj Arnold Franck i angažirao ga kao statista u planinarskim filmovima (nastupao je i kao dubler Leni Riefenstahl). Nakon završetka studija posvetio se skijanju, paralelno snimajući i kratkometražne filmove. Bio je pomoćnika redateljice Leni Riefenstahl na njenom četverogodišnjem projektu
Tiefland. Njegov redateljski debi bio je dugometražni film
Bergkristall (1949.). Snimajući godišnje dva do tri filma, specijalizirao se za tada popularan tzv.
Heimatfilm žanr smješten u ruralno okružje, naglašavajući ljepotu prirode uz prigodnu sentimentalnu priču. U tom periodu ističu se filmovi
Die Fischerin vom Bodensee (1956.),
Die Prinzessin von St. Wolfgang (1957.),
Die Zwillinge vom Zillertal (1957.). Okušao se i u drugim žanrovima, a
Solange du lebst (1955.) koji je govorio o španjolskom građanskom ratu ocijenjen je premilitantnim. Slijede još dva ratna filma
U47 - Kapitänleutnant Prien (1958.) i
Die grünen Teufel von Monte Cassino (1958.). Godine 1959. snimio je kriminalistički
Der Frosch mit der Maske (1959.), ekranizaciju romana Edgara Wallacea. Film je postigao velik uspjeh potaknuvši čitav serijal filmova prema Wallaceovim djelima, a sam Reinl je režirao četiri filma:
Die Bande des Schreckens (1960.),
Der Fälscher von London (1961.),
Zimmer 13 (1964.) i
Der unheimliche Mönch (1965.). Redateljski potpisuje dva filma iz Dr. Mabuse serijala
Im Stahlnetz des Dr. Mabuse (1961.),
Die unsichtbaren Krallen des Dr. Mabuse (1962.). Godine 1962. režirao je
Blago u srebrnom jezeru (Der Schatz im Silbersee, 1962.), prvi od brojnih budućih njemačkih westerna prema djelima Karla Maya. Nakon trilogije
Winnetou (1963.-1965.) snimio je
Winnetou und Shatterhand im Tal der Toten (1968.). Krajem šezdesetih i početkom sedamdesetih režira serijale kriminalističkih filmova (
Dynamit in grüner Seide (1968.),
Kommissar X jagt die roten Tiger (1971.) i nekoliko komedija. Ponovno je snimio nekoliko akcijskih filmova, a zadnji radovi su mu dokumentarni filmovi od kojih se izdvaja
Botschaft der Götter (1976.) prema knjizi Ericha von Dänikena.