Toy Story 2, animirani, SAD, 1999 | Mjesto prikazivanja filma: Kino Forum (SD Stjepan Radić, Jarunska ul. 2)

Chris Webb

Sharon Calahan

Randy Newman

Lee Unkrich,
Edie Bleiman,
David Ian Salter

Woody i Buzz Lightyear predvodnici su igračaka dječaka Andyja. Andy planira ponijeti Woody sa sobom u kaubojski kamp, ali slučajno otkine njegovu ruku pa ga ostavi kod kuće. Na polici gdje je odložen upozna Wheezya, igračku pingvina polomljenih naočala. Andyjeva majk uzima Wheezyja kako bi ga prodala u rasprodaju polovnih stvari, ali Woody ga spasi. No onda Woodyja ukrade pohlepni kolekcionar i trgovac igračkama Al McWhiggin…

Ogroman komercijalni i kritičarski uspjeh filma Priča o igračkama, prvog dugometražnog animiranog ostvarenja u cijelosti realiziranog kompjuterskom animacijom i 3D tehnikom, nagnao je moćnu kompaniju Disney da četiri godine kasnije, 1999., potakne produkciju nastavka. Mali, ali izuzetno kreativni animacijski studio Pixar, čiji je Priča o igračkama bio prvi dugometražni film, angažiran je na tom projektu, a režija je povjerena režiseru i glavnom scenaristu prvog filma, Johnu Lasseteru, s tim da je on ovaj put radio s dvojicom koredatelja, Ashom Brannonom i Leeom Unkrichom, kojima su to bili redateljski debiji.

Rezultat njihova rada izazvao je opće oduševljenje – kritičari su isticali da je riječ o jednom od rijetkih nastavaka koji je jednako dobar ili čak bolji od početnog filma serijala, a u kinima je bio još gledaniji od prethodnika (do tog trenutka samo su Kralj lavova i Aladin, ogromni Disneyjevi hitovi, bili crtani filmovi s većom zaradom). U zasluženim kritičarskim laudama isticala se inventivna naracija i briljantna animacija, i doista Priča o igračkama 2 svojim oblikovnim svojstvima - vrhunskim dizajnom i animacijom, ultimativni je užitak za osjetila, ali i sadržajno, toplom i uzbudljivom pričom, razgaljuje gledatelje.

Film je osvojio Zlatni globus u kategoriji najboljeg filma – mjuzikla ili komedije, te bio nominiran za Oscara (i Zlatni globus) za najbolju izvornu pjesmu (When She Loved Me autora Randyja Newmana). Godine 2010. realiziran je i treći dio serijala, Priča o igračkama 3, a 2019. Priča o igračkama 4.