Lovers and Lollipops

feature film, romantic drama, USA, 1955

DIRECTED BY: Morris Engel

Lovers and Lollipops

CAST:
Lori March (Ann),
Gerald S. O'Loughlin (Larry),
Cathy Dunn (Peggy),
Bill Ward (Peter)

SCRIPT:
Morris Engel,
Ruth Orkin

PHOTOGRAPHY:
Morris Engel

MUSIC:
Eddy Lawrence Manson

EDITING:
Ruth Orkin

Synopsis:

Foto-model i manekenka Ann, udovica koja živi u New Yorku sa sedmogodišnjom kćerkicom Peggy, počinje se viđati sa svojim starim prijateljem Larryjem, inženjerom koji se upravo vratio s rada u Južnoj Americi. Svi troje zajedno odlaze u Muzej moderne umjetnosti i Central Park, gdje Larry kupi Peggy brod za igru pokušavajući steći njezinu naklonost, dok istovremeno udvara Ann. Larry i Ann nastavljaju se viđati posjećujući razna mjesta u New Yorku, nekad sami, nekad s Peggy, i postaje jasno da se zaljubljuju jedno u drugo. Larry se zapravo sviđa Peggy, ali s druge strane osjeća i uznemirenost zbog majčina zbližavanja s njime…

Iako su postigli velik uspjeh s prvijencem Mali bjegunac (Srebrni lav u Veneciji, nominacija za Oscara za najbolji scenarij i filmsku priču, odlične kritike), Morris Engel i Ruth Orkin, koji su se u međuvremenu vjenčali, nisu lako skupili sredstva za svoj sljedeći film Ljubavnici i slatkiši. I on je nastao u nezavisnoj produkciji, tri godine nakon debija, također je sniman na autentičnim newyorškim lokacijama kamerom iz ruke i bez zvuka, koji je u potpunosti naknadno dodan u postprodukciji; kao i Richie Andrusco u prethodnom filmu, mala Cathy Dunn u dječjoj ulozi odlična je, ali i njoj je to ostao jedini glumački nastup. No za razliku od prethodnika, u glavnim su odraslim rolama dvoje profesionalnih glumaca, Lori March koja je karijeru uglavnom gradila na televiziji, te Gerald S. O'Loughlin, kasnije poznati karakterni glumac, kojem je to bila prva filmska uloga. Ipak, autorski i producentski par (zajedno su napisali, producirali i režirali film, Engel ga je snimio, a Orkin montirala) najviše je, kao i u Malom bjeguncu, zanimala dječja perspektiva koju su ipak kombinirali s onom majčinom, ostvarujući tako dramaturšku dinamičnost unutar realističkog modela oslonjenog na narativno meandriranje namjesto na čvrsto fabuliranje. Poetička uronjenost u realizam ogleda se i u gradnji dojmljive urbane velegradske atmosfere tog vremena, kao i u realističkom profiliranju lika Peggy, profiliranju koje ne bježi od njezine razmaženosti i egocentričnosti, što je u suprotnosti s često idealiziranim portretiranjem djece u hollywoodskim filmovima i na televiziji 1950-ih. Kao i Mali bjegunac, Ljubavnici i slatkiši izvršili su bitan utjecaj na francuski novi val i Johna Cassavetesa.

b/w, 82'

Trailer