Uvijek postoji sutra

There's Always Tomorrow, igrani, romantična drama, SAD, 1955

REŽIJA: Douglas Sirk

Uvijek postoji sutra

ULOGE:
Barbara Stanwyck (Norma Miller Vale),
Fred MacMurray (Clifford Groves),
Joan Bennett (Marion Groves),
William Reynolds (Vinnie Groves),
Pat Crowley (Ann)

SCENARIJ:
Bernard C. Schoenfeld

FOTOGRAFIJA:
Russell Metty

GLAZBA:
Heinz Roemheld,
Herman Stein

MONTAŽA:
William Morgan

Sadržaj:

Sredovječni Clifford Groves je proizvođač igračaka iz Pasadene oženjen privlačnom Marion, s kojom ima troje djece, kćeri Vinny, tinejdžericu, adolescenticu Ellen i najmlađu Frances. No Clifford više ne uživa u braku, jer osjeća da je njegov zajednički život s Marion već neko vrijeme zapao u rutinu i dosadu. Štoviše, i on i Marion su materijalisti koji sve više postaju svjesni da su vlastite snove i život o kakvom su nekad maštali žrtvovali zbog obitelji i djece. No dok Marion to prihvaća s ljubavlju i požrtvovnošću, Clifford osjeća da ga svakodnevica guši, a ni obiteljski život nije onakav kakvim ga je zamišljao. Ipak, to bi se moglo promijeniti kad u njegov život ponovo uđe atraktivna Norma Miller Vale, Cliffordova nekadašnja kolegica koja je sad glamurozna modna kreatorica. Ona je prije dvadeset godina bila zaljubljena u Clifforda, no odselila se u New York nakon što je shvatila da joj on zbog ljubavi prema drugoj ženi ne može uzvratiti osjećaje.

Romantična melodrama redatelja Douglasa Sirka druga je adaptacija romana Ursule Parrott, koji je u produkciji studija Universal prvi put ekraniziran 1934. u režiji Edwarda Slomana. Iako je Sirk film želio snimiti film u boji, čelnici Universala to su odbili, no izišli su mu u susret udovoljivši njegovu zahtjevu da direktor fotografije bude njegov stalni suradnik Russell Metty. Riječ je o četvrtoj zajedničkoj suradnji uglednog Freda McMurrayja (Dvostruka obmana, Apartman) i dobitnice počasne Akademijine nagrade Barbare Stanwyck (Upoznajte Johna Doea, Čudnovata ljubav Marthe Ivers), te i u tom ključu valja promatrati dijalošku scenu u kojoj protagonist Clifford Normi kaže da ju je uistinu lijepo ponovo vidjeti nakon toliko godina, na što mu ona odgovori da je i njoj predivno vidjeti njega. Sirk se na intrigantan, promišljen i vrlo sugestivan način bavi temom zamki koje život postavlja pred jednu obitelj iz gornje srednje klase, cjelinu učestalo obogaćujući ironijom, na način sličan onom iz dvije godine ranije snimljenog filma Sve što želim, također sa Stanwyck u glavnoj ženskoj ulozi.

c/b, 84'

Trailer