Američki redatelj, producent i glumac. Nakon završetka srednjoškolskog obrazovanja u rodnoj Indiani, preselio je u New York gdje je učio glumu u školi
Neighborhood Playhouse School of the Theatre pod mentorstvom Sanforda Meisnera. Nakon dvije godine provedene u vojsci, u spomenutu se školu vratio 1958. godine kao učitelj. U isto je vrijeme počeo glumiti u televizijskim dramama, a uskoro je počeo raditi i kao redatelj pojedinih televizijskih epizoda raznih serija. Tek sredinom šezdesetih debitirao je kao redatelj dugometražnog igranog filma
The Slender Thread (1960). Četiri filma poslije ostvario je uspjeh režijom drame
I konje ubijaju, zar ne? (They Shoot Horses, Don't They?, 1969) koja mu je donijela nominaciju za Oscara. Uslijedili su vestern
Jeremiah Johnson (1972), drama
Djevojka koju sam volio (The Way We Were, 1973),
The Yakuza (1974) i politički triler
Tri kondorova dana (Three Days of the Condor, 1975) koji se ubraja među njegova najbolja ostvarenja zajedno s komedijom
Tootise (1982) koja mu je donijela još jednu nominaciju za Oscara i romantičnom dramom
Moja Afrika (Out of Africa, 1985) kojom je i osvojio Oscara za najbolju režiju i film. Idući film, također romantična drama
Havana (1990), bila mu je sedma i ujedno zadnja redateljsko-glumačka suradnja s Robertom Redfordom kojeg je upoznao 1962. godine za snimanja ratne drame
War Hunt u kojoj su obojica ostvarila prve glumačke uloge u dugometražnom igranom filmu. Nakon komercijalno neuspješne
Havane Pollack je režirao zapažen triler
Tvrtka (The Firm, 1993), romantičnu dramu
Sabrina (1995),
Random Hearts (1999) u kojem se pojavio i u manjoj glumačkoj ulozi i triler
Prevoditeljica (The Interpreter, 2005), njegov zadnji igrani film. Od sredine sedamdesetih pa do kraja života ostao je aktivan kao producent, a s redateljem Anthonyjem Minghellom osnovao je producentsku kuću
Mirage Enterprises. Zajednički su producirali
Iris (2001) Richarda Eyrea,
Mirni Amerikanac (The Quiet American, 2002) Phillipa Noycea, Minghelline
Studengoru (Cold Mountain, 2003) i
Breaking and Entering (2006) te Pollackov posljednji redateljski rad
Sketches of Frank Gehry (2005), dokumentarni film o slavnom arhitektu. Kao glumac također je ostao aktivan do kraja života, glumeći uglavnom manje, ali upečatljive uloge i surađujući s redateljima poput Woodyja Allena, Roberta Altmana i Stanleya Kubricka.