Scenarist i redatelj, poznat i kao “francuski Hitchcock” zbog posvećenosti mračnim trilerima. Nakon studija političkih znanosti neko vrijeme bavio se novinarstvom, a tridesetih prošlog stoljeća počinje pisati scenarije. Godine 1931. režira kratkometražni triler
La terreur des Batignolles, a potom radi kao asistent redatelja za Anatolea Litvaka, Ewalda Andréa Duponta i Karla Hartla. Samostalni dugometražni debut ostvario je režijom
Ubojica stanuje na broju 21 (L' assasin habite... au 21, 1942). Uslijedio je
Le corbeau (1943), koji je kritiziran od francuskog pokreta otpora i dobio dozvolu za prikazivanje tek tri godine nakon rata, a i redatelju je bio zabranjen rad na filmu do 1947. godine. Dobru reputaciju vratio je zapaženim ostvarenjima poput
Quai des orfèvres (1947) i
Manon (1949), a
Nadnica za strah (Le salaire de la peur, 1953) je osvojio Zlatnog Medvjeda u Berlinu i Grand Prix u Cannesu 1953. godine.
Demoni (Les diaboliques, 1955) su mu priskrbili pažnju međunarodne javnosti. Ostali filmovi su dokumentarni film o Picassu
Le mystère Picasso (1956),
Les espions (1957) i kriminalistička drama
La vérité (1960).